אודות דורית עוזיאל

מומחית ומרצה לשפת גוף ומיומנויות בתקשורת

אודות דורית עוזיאל

מרצה לשפת גוף
ומיומנויות בתקשורת

דורית עוזיאל מרצה לשפת גוף ומיומנויות בתקשורת מהמובילות והמוערכות בישראל. בנוסף להיותה מרצה, היא גם מייעצת בתחום שפת גוף, תקשורת בין אישית, פרזנטציה ותדמית אישית והמקצועית.

לדורית יכולות אבחון מעולות וביחד עם ניסיון מצטבר של 25 שנים, רמת מקצועיות גבוהה ואהבה למקצוע, מצליחה להוביל אלפי אנשים במסגרות אקדמאיות פרטיות וארגוניות (החל מפוליטקאים, מנהלים בכירים, אנשי שירות, מכירה ועוד) לשיפור התדמית האישית והמקצועית, התקשורת הבין אישית והיכולת הפרזנטטיבית שמביאים לשיפור ביצועים בארגונים בתחומי השירות, השיווק והמכירה.

ארגונים רבים השתמשו בידע של דורית לביצוע שינויים במערכי השירות שלהם הן בהשבחת הפן האנושי והן בנראות של מרכזי השרות והמכירה. המפגשים עם דורית חווייתיים, צבעוניים, מעניינים ומעודכנים להתפתחויות המהירות המתרחשות חדשות לבקרים. 
דורית הנה בעלת תואר שני בהצטיינות במנהל החינוך ומרצה בכירה לתקשורת במספר מוסדות אקדמיים בארץ.
דורית עוזיאל משמשת כפרשנית באמצעי התקשורת ואף כתבה טור שפת הגוף בעיתון גלובס.

דורית עוזיאל באולפן
OGB2336-1-oucv8fs3mlxff4q37wtjapcegov73r33yj4dicw1b4
WhatsApp Image 2021-02-26 at 12.46.44
שיטות לתקשורת מקוונת

בתקשורת ובמדיה

מבין לקוחותינו

ארגונים רבים השתמשו בידע של דורית לביצוע שינויים במערכי השירות שלהם הן בהשבחת הפן האנושי והן בנראות של מרכזי השרות והמכירה.

המלצות

5/5
ברצוני להודות לך מעומק הלב בשמי ובשם כל העובדות על הרצאתך המעלפת בנושא סודות שפת גוף ומופע חוויתי ביום גיבוש שערכתי לנשות תאגיד מי כרמל. התגובות היו נפלאות, שבזכותך לא מפסיקות להחמיא ולבקש עוד. השכלת בתבונתך הרבה לשלב בהרצאה עניין ותאוריה מתובל בלא מעט הומור עם מעט נגיעות אישיות כמעט בכל אחת מאיתנו - דבר שהקסים את כל החוויה. תודה רבה ויישר כוח!
מי כרמל בע״מ
5/5
דורית שלום, רציתי להודות לך מאוד על ההרצאה המרתקת, הסוחפת והמדהימה של אתמול אני מכירה את הילדים שלנו- ואי אפשר היה להתעלם מההנאה שלהם תוך כדי ולאחר ההרצאה, אין ספק שתרמת להם, הצלחת לחדור אליהם, ותגובותיהם לאחריה היו טובות מאוד תודה רבה ומקווה שניפגש בהמשך.
אקדמית וינגייט למצוינות בספורט
5/5
הסתיימה לפני רבע שעה ההרצאה של דורית עוזיאל וזו הייתה הרצאה וחוויה מצוינת!! המשתתפים ישבו מרותקים כמעט שעתיים שלמות..!! ואנשים לא עזבו תוך כדי, מה שלא מאפיין את ההרצאות למטה במסגרת התוכנית הזו לי עצמי לא הייתה חוויה כזו גם כמי שמביאה ספקים לארגון וגם כמשתתפת תודה רבה!
פרטנר